سلام دوستان ساعت ۹و نیم زایمان کردم

۱۹ پاسخ

مبارکه عزیزم از سزارین بگو چطوره دردش قابل کنترله؟

سلام عزیزم مبارک باشه.قدمش پر از خیر و برکت.زایمانت خوب بود؟

قدم نو رسیده مبارک

عکس از نی نی بزار

عه بسلامتی عزیزم مبارک باشه😍

بسلامتی عزیزم❤️

بسلامتی مبارکه💕

قدم نو رسیده مبارک عزیزم 🩵

مبارکه عزیزم سزارین شدی یا طبیعی ؟

بسلامتی عزیزم

مبارک باشه ،

مبارکه

مبارکه عزیزم

بسلامتی

سزارین یا طبیعی؟

قدم نو رسیده مبارک💓💓

بسلامتی عزیزم برا ماهم دعا کن❤️🙏🏻😍

مبارکه🌹

مبارکه⚘️👏

به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد،مهدیار مامان محمدجواد،مهدیار ۱۰ ماهگی