بنزین زدن😬
خیلی کارا
یکی اینکه با شوق و ذوق رفتم گواهینامه گرفتم خیلی علاقه بهش داشتم یه مدت بعدش متاسفانه یه ماشین زد به دخترم از اون روز دیگه نتونستم بشیم
جوری شدم که حتی به رانندگی فکر میکنم از شدت استرس میخوام بالا بیارم
پختن لازانیا
خیلی عجیب
تاحالا تنهایی کافه نرفتم یا با دوستام نرفتم
خیلی دوست داشتم برم ولی خب واقعا تاحالا انجامش ندادم ی بار توی تموم عمرم رفتم اونم با همسرم روز اول نامزدیمون و تموم
تو عمرم سوار هواپیما نشدم میترسم دیگه همه کاری انجام دادم..😄
من هر کاری به سرم بزنه باید انجام بدم و تمام تلاشم رو میکنم که یادش بگیرم
یادمه یه بار به سرم زد خیاطی با چرخ صنعتی یاد بگیرم رفتم جایی نه آموزشگاه یه تولیدی ورزشی بود صاحبش یه پسر لارژی بود بهش گفتم دوست دارم یاد بگیرم اولش خندید گفت سخته گفتم مشکلی نداره دقیقا توی 40 روز 4 تا دستگاه خیاطی رو یاد گرفتم زیگزال و راسته و کش دوزی و نوار دوزی خودشون باورشون نمیشه بعدم یه تشکر کردم پاشدم اومدم خونه الانم
نقاشی
ساز ستار
موتورسواری
خیاطی
رمان
رانندگی
آشپزی
شیرینی پزی
انجام میدم
منم میترسم برم کارت بکشم عابربانک خجالت میکشم با اینکه بلدما ولی دستپاچه میشم..شوهرمم همش میگه زشته تحصیل کرده هستی و بلد نیستی
منم یادندارم باعابربانک کارکنم خخخ ههههه
دلم میخواد تنهایی ماشین برونم ولی خیلی ترسو ام راننده مثه رویاس برام
بین خودمون باشه ولی منم بلد نیستم با عابر بانک کار کنم
جهت یابیمم افتضاحه شمال جنوب مشرق مغرب اینا اصلا بلد نیستم تشخیص بدم مثلا اگه یکی بهم بگه شمال غربی سکته مغزی و قلبی و پایی و دستی کلیوی همه رو باهم میزنم🤣🤣🤣🤣🤦♀️🤦♀️
خیلی کارا حسرت به دلم موند . اینکه پدر ومادرم بیان خونم بشینیم بخندیم ولی متاسفانه شوهرم نمیزاره.
اینکه کارکنم خونه وماشین بخرم واسه خودم اینم شوهرم نمیزاره .
رانندگی یاد بگیرم اینم شوهر نمیزاره . خیلی چیزای دیگه که مقصرشون شوهرمه
خیاطی
من ۱۸ ساله رانندگی میکنم کل کشورم تنهایی رفتمو رانندگی کردم ولی تا به حال هیچ وقت بنزین نزدم🤭
واقعا؟؟؟ من دوچرخه سواری و انجام ندادم تو بچگی خوردم زمین دیگ ترسیدم😢
از کارت کشیدن فرار میکنم چون نمیدونم کارتو کدوم وری نگه دارم بکشم😂
بنزین بلد نیستم بزنم خورشت بلد نیستم بپزم
من چندسال پیش واسه گواهینامه ثبت نام کردم بچم کوچیک بود آموزشگاه که میرفتم تمام فکرم پیش بچم بودکه به شوهرم سپرده بودم خیالم راحت نبودچون شوهرم میبرد میدادش دست زنبرادرش وبچه هااذیتش میکردن منم همون موقع کلاسارو ول کردم ودیگه سمتش نرفتم الان فک میکنم دیگه یاد نمیگیرم هربار ماشین میبینم که رانندهش خانمه حالم بدمیشه🥲
من کافه نرفتم تنهایی تا الان
من تقریبا همه کارهارو تنها انجام میدم حتی موتور سواری
شاید خنده دار باشه
کارت اتوبوس
اونجا ک کارت میکشن
یبار دیدم
من خیاطیم خیلی بدههه حتی نمیتونم یه درز بدوزمبدوزمم خیلی بد میشهههه
چه عجیب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.