۹ پاسخ

ست بیمارستانی ۵ تیکه گرفتم و ۱۹ تیکه .

۰تا۳ بخر

خیلیاش الکیه تیکه ای خیلی بهتره
زیادم صفر نگیر زود کوچیک میشه

من فعلا ۲ تا ۱۳ تیکه برداشتم سایز ۰ یکی دیگه هم برمیدارم

من دو تا ۱۹ تیکه دانالو خريدم
اگر بچه ریز باشه اینا براش بزرگه
و البته سعی کردم تکه هاشون متفاوت باشه با هم
سایز صفر و یک ست لباس هم (بادی ، شلوار، پیرهن/ مانتو) و سرهمی هم چند تا تکه ای خریدم البته همه ۰ تا۳ یا ۱ تا ۳ ماه بودن
سایز صفر هم تکه باز میگیرم یه دست تا به دنیا بیاد سایزش مشخص بشه

به نظرم سایز صفرتیکه ای بگیرچون زود کوچیک میشه 19 تیکه خاستی بگیری سایزیک بگیر

۱۹ تیکه خیلی از تیکه هاش، استفاده ای نداره
۱۲ یا ۱۳ تیکه خوبه
من گرفتم و همه تیکه هاش لازم میشه

من خاستم بگیرم گفتن تکی بگیر بهتره این ستا بیشتر تیکه های اضافه و به کار نمیان دارن

من تیکه ای خریدم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلاف😻🐣🦩 مامان ایلاف😻🐣🦩 ۱۳ ماهگی