امسال مهر باید بره پیش دو و اجباریه سال بعد کلاس اول،اختیاری نیست ک ی سال دیرتر بفرستی پیش یک اختیاری بود
نمیذارن من صحبت کردم قبول نمیکنن
دختر منم مرداد ۱۴۰۰ ولی نمیدونم کی باید برم ثبت نام
باید پاییز بره پیش دو مثل پسرمن
انشالله میمونم تا لحظه اخر
چون هنوز همه چی رو هواس
پارسال نصفش الودگی بعد ماجرای دی ماه بعد دوباره سرما و جنگ عملا نرفتن
خودمون انلاین انجام میدادیم همه چی رو
دختر منم شهریوری هست ولی امسال میخام بفرستم پیش اول سال دیگه پیش دوم و سال بعدش کلاس اول
سال دیگ پیش دو پسر منم ۱۴۰۰ هست
من شاید بفرستم اول پیش دو بعد کلاس اوله؟دخترم مرداد۱۴۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.