من تا جاییی دیدم کسایی که گفتن ما بردیم پیش دبستانی خیلی بعد واسه مدرسه امادگی داشتن ولی کسایی نبردن کلاس اول خیلی بچه اذیت کرده چند نفر دیدم تا یکماه بچشون وحشت داشته از توی مدرسه بدون مامانش ...یا نوشتن اینا خیلی اذبت میکردن
بنظرم درکل پیش دبستانی واسه امادگی بچه واسه مدرسه خیلی خوبه ...یکی از فامیلامون نفرستاده بود بچش کلاس اول رفت خیلی میترسید ازون محیط چند بار هم خودشو خیس کرده بود مشاور بهش گفته بودن باید پیش دبستانی میرفت یکم اشنا میشد با محیط مدرسه اینقدر الان استرس نمیکشید
پیش دبستانی خیلی خوبه بچه هایی که میرن خیلی تو کلاس اول راحت ترن چون کار با دست صدا کشی و خیلی چیزای دیگه رو یاد میگیرن که تو کلاس اول باعث میشه راحت تر باشن
اتفاقا خوبه ک،شما فکر کردی توپیش چی میگن؟ کاملا بازی محوره. بقول مربی پسرم ازاین چندساعت تهش یک ساعت بخاد اموزشی باشه ک اونم اگه ۵۰ درصدشو یادبگیرن ما خوشحال میشیم.وابستگی بچه کم میشه،اماده میشه برای ورود ب جمع بزرگتر.بچه شب ب موقع میخوابه،صبح سرحال بیدار میشه
برعکس گفته خانومه.پیش دبستانی خیییلی خوبه...
عزیزم پسرت بردی دکتر؟ چی گفت؟
پسرم اصلاراضی نمیشه بره
دوستان عزیزم فال تاروت فال پاسور میگیرم هر کس برای بار اول بگیره هزینه اش ۱۵۰ تومان ❤️۰۹۹۶۵۱۱۱۳۶۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.