هیچ چیز ضرر ندارد جز اونا گفتم
نه بریز
من چنباری همینجوری خوردم بعد غذام
واه چ ضرری من یکسره میخورم
ویار آبغوره دارم از اولش همش ابغوره میخورم فک نکنم چیزی بشه
منم گرد غوره ریختم تو دلمه م، فکر نکنم بد باشه فقط سرده و فشار رو پایین میاره
نبابا بخورع برع من تاالان ۳تا بطری اب غور خالی خوردم
نه..
من از اول بارداری خوردم . چون یه جورایی دلم واسه سالاد شیرازی ضعف میرفت
نه تو سالاد ضرر ندارع
من از اول خوردم چون ویارمه
نه اصلا
عزیز هر چی دوست داری بخور جز جگر و هویچ زعفرون
اخخخخ من چقد دلم ابغوره میخاد یدونه خوشمزش گیرم بیاد امون نمیدم 😁
نخوری بهتره
ن بخور نوش جون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.