اب غوره ضرره؟🤔میخواستم یکم سالادشیرازی درست کنم

۱۶ پاسخ

هیچ‌ چیز ضرر ندارد جز اونا گفتم

نه بریز

من چنباری همینجوری خوردم بعد غذام

واه چ ضرری من یکسره میخورم

ویار آبغوره دارم از اولش همش ابغوره میخورم فک نکنم چیزی بشه

منم گرد غوره ریختم تو دلمه م، فکر نکنم بد باشه فقط سرده و فشار رو پایین میاره

نبابا بخورع برع من تاالان ۳تا بطری اب غور خالی خوردم

نه..

من از اول بارداری خوردم . چون یه جورایی دلم واسه سالاد شیرازی ضعف میرفت

نه تو سالاد ضرر ندارع

من از اول خوردم چون ویارمه

نه اصلا

عزیز هر چی دوست داری بخور جز جگر و هویچ زعفرون

اخخخخ من چقد دلم ابغوره میخاد یدونه خوشمزش گیرم بیاد امون نمیدم 😁

نخوری بهتره

ن بخور نوش جون

سوال های مرتبط

مامان تربچه🎀 مامان تربچه🎀 ۲ ماهگی
مامان مغز بادام مامان مغز بادام هفته پانزدهم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی
مامان آوا و آوین مامان آوا و آوین هفته بیست‌وششم بارداری