میاد بالا گلم نگران نباش.درزا بکش به پهلو یه چیزی بزلر زیر پات .پاهات بیاد بالا.خودش یواش یواش جابجا میشه اصلا نتزس
نی نی منم بریچه چون پاهاش پایینه لگداش اونجا حس میشه
منم دقیقا تو لگن حس میکنم
گاهی هم پهلوها
بریچ لگداش پایین حس میشه
برای من هم پایین هست چرا نمیاد بالا آخه از استرس میرم به خدا
منم دقیقا گاهی وقتا احساس میکنم به داخل لگنم لگد میزنه. نیگا کن عکس گذاشتم ببین اتدازه من پایین هس؟
من لگداش روی مثانمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.