۶ پاسخ

من گندم و سیب گرفتم اصلن نمیخوره

علدت میکنه یه طمع جدیده انطوریه

شاید دوسش نداره مثل پسر من

عادت می‌کنه دختر منم اوایل دهنشو میبست محکم باز نمی‌کرد به مرور عادت کرد

شاید الان سیر باشه یا خوابش بیاد

خیلیی خوشمزه اس ولی پسر منم نمیخورد خودم خوردمش

سوال های مرتبط