۴ پاسخ

از هفته ۳۰ بعد بعد چکاب زود به زوده
ولی دکتر به من گفت یه ۳۰ هفته سونو داری یه ۳۶ هفته

منم ۳۰ هفته رفتم سونو وزن ۲۱۰۰ شد الان رفتم ویزیت شدم پیشش باز سونو وزن نوشته برام الآنم ۳۴ هفته هستم سونو ها هم گرون شدن میگه ۴۸۰۰ واقعا چه خبره یه ویزیت با یه nst هم تو مطب ۱۲۰۰ شده 😒 حالا میترسم به غیر از اینم باز بفرسته

سونو وزن بعدی ۳۶ هفته میگه انجام بدی
دگ روال کاری شون ماه های آخر دو هفته یکبار باید بری مثل من ک درد دارم و وضعیتم حساس تره هر هفته گفته برم مطب
هر هفته نوار قلب جنین میگیره و داروهامو. مینویسه

ماه اخر هر هفته تقریبا باید ویزیت بشید 🙂اگه خوب بوده ک لازم نیست ،شاااید هم ۳۶هفته بخاطر شرایط بچه که ببینن موقعیتشو بفرستن

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلای مامان جوجه طلای هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد