از هفته ۳۰ بعد بعد چکاب زود به زوده
ولی دکتر به من گفت یه ۳۰ هفته سونو داری یه ۳۶ هفته
منم ۳۰ هفته رفتم سونو وزن ۲۱۰۰ شد الان رفتم ویزیت شدم پیشش باز سونو وزن نوشته برام الآنم ۳۴ هفته هستم سونو ها هم گرون شدن میگه ۴۸۰۰ واقعا چه خبره یه ویزیت با یه nst هم تو مطب ۱۲۰۰ شده 😒 حالا میترسم به غیر از اینم باز بفرسته
سونو وزن بعدی ۳۶ هفته میگه انجام بدی
دگ روال کاری شون ماه های آخر دو هفته یکبار باید بری مثل من ک درد دارم و وضعیتم حساس تره هر هفته گفته برم مطب
هر هفته نوار قلب جنین میگیره و داروهامو. مینویسه
ماه اخر هر هفته تقریبا باید ویزیت بشید 🙂اگه خوب بوده ک لازم نیست ،شاااید هم ۳۶هفته بخاطر شرایط بچه که ببینن موقعیتشو بفرستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.