من از اول دکتر دخترم گفته بود بهیچعنوان غذارو میکس نکن چون طعم و مزش تغییر میکنه و بچه باید با تمام طعم ها آشنا بشه، من با گوشتکوب همه رو له میکنم
من میزارم خوب نرم شه بع کامل تیکه تیکه میکنم میخوره
گوشتشو با گوشتکوب حسابی له میکنم
من میزارم چکد ساعت کامل کامل بپزه بعد همه ی موادش و با چنگال یا قاشق کامل لح می کنم
همرو با پشت چنگال له میکنم میخوره
من تا یه هفته پیش میکس میکردم تا۸ماهگی میکس کن بعد کم کم له کن
من با دستام تا بشه له میکنم
مرغ و گوشت رو مکعب کوچیک کن بعد ریش کن چون ریش ریشا بلنده حتما بدش میاد
با چنگال راحت له میشه
من پسرم همون ریش شده رو میخوره
با گوشت کوب هاونگ قشنگ له کن یا گوشتکوب برقی بزن
من گوشت رو میکس میکنم
.....
من با دستم له میکنم یا با گوشکوب میکوبم یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.