۴ پاسخ

ای جونم خدا حفظش کنه
نه گلم چه اشکالی داره فعلا نمیتونن تعادل داشته باشن
فقط زیاد نذار بشینه چون استخوان هاشون فعلا نرمه

بچه من یکی دو روز دیگه میره تو پنج هنوز نمیشینه تنها
باید پشت و دو طرفش رو حمایت کنم
با این حال گاهی میره جلو

عالیه. چه اشکالی داره
پسر من تو ۷ ماهگی هنوز همینطور میشینه و گاهی هم میفته

ماشالله... نه عزیزم همه اولش همینجورین. به مرور ماهرتر میشه.

سوال های مرتبط