۴ پاسخ

لعنت ب واکسن😔😔
منم بردم امروز زدم تبش ۳۷ و نیم اومد

گوش دقیقترین
بعد زیر بغل بعد سر

دستمال خیس باشه با آب ولرم بزار رو شکمش وپیشونیش حتما پاراکید هم 2برابر وزن بده

من یه بار دخترمو بردم بیمارستان با این تفنگیا پیشونیش رو گرفت

سوال های مرتبط