خانمای هم هفته من شما هم تپش قلب میگیرید ؟

۷ پاسخ

روزی دو بار معمولا میگیرم

اره یهو تپش قلب میگیریم در طول روز

ارییییی بعد کامل بیحال میشم

آره شدید قفسه سینم اصلا فشار میاد خیلی یجوریع نمیتونم توصیف کنم

من هم هفته شما نیستم ولی بعضی وقتا ک میخوام استراحت کنم تپش قلب میگیرم

منم چند روز یبار میشم اینجوری جوریکه سینم تکون میخوره

من هم هفته ی شما نیستم ولی یکی دو هفتس تپش قلب گرفتم

سوال های مرتبط