۴ پاسخ

منم احساس میکنم دارم ولی فشارم ک میگیرن۸۸هست

حتماااا به دکترت بگو منو فرستاد پیش دکتر قلب

په من تپش قلب ندارم☹️

خیلی 🥲 میخاستم برم دکتر گفتم ولش کن واقعا از استرس خسته شدم
قرص ففول حتما بخور

سوال های مرتبط