۵ پاسخ

عزیزم،الان از پوشک گرفتن زود میشه،بعد ها خدایی ناکرده بچه مشکل دار بشع خوبه
چون هنوز مثانه اونقد تکامل پیدا نکرده ک نگه داره،
بهش بگو من الانم شروع کنم بگیرم حداقل چند ماه زمان میبره،اون بچه که الان نمیدونه جیش و پی پی رو
مشکل جسمی به کنار،مشکلات و اختلالات روحی و روانی رو چطور میخواد جبران کنه
شده کهنه ببند،برای بیرون رفتن پوشک پاش کن ولی تاجایی ک میتونی الان نگیر
تازه بعد دو سالگی هم میگن خوده بچه باید امادگیش رو داشته باشه،نه هر وقت ک ما بخوایم

زوده عزیزم تا سه سالگی فرصت دارین
اصلااااا رو روح و روان بچه تاثیر میذاره
میتونی چند ساعت در روز باز بذاری ساعتی ی بار ببری جیش کنه
ولی برای حذف کامل پوشک زوده

منم تصمیم گرفتم از پوشک بگیرم وتقریبا ۴روزی میشه دارم تلاش میکنم وشورت آموزشی خریدم دوتا هر نیم ساعت یبار میبرم ولی باز گاهی میبینم شورتش رو خیس کرده پی پی هم نمیدونم چطور باید یاد بدم

عزیزم ببخشید ولی زوده
مخصوصا برای پسر بچه ها
بهتر بعد از ۲ سالگی شروع کنی گناه داره روح و روانش آسیب میبینه

من دو روزه دارم هر نیم ساعت می برم دیش کنه

سوال های مرتبط