هنوز زوده
دو سال شروع کن آموزش کم کم
تا بتونی دوسال و نیم بگیری
تمااام شورت های آموزشی نم میدن با همون بار اول جیش کردن.
آشغال ترررین چیزی که اختراع شده همینه.
پوشک کم کم نداره! یا باید بگیری یا نگیری
نمیدونم اینو کی مد کرد چندساعت بچه باز باشه چندساعت پوشک و... ی سرچکن ببین چ بلایی سر بچه میاد قطعا دیگه فکرشم نمیکنی
میتونی یادش بدی ولی فقط زمانی میشه بچه رو از پوشک گرفت که خودش قبل و جیش و پیپی بهت اطلاع بده .
اقا اموزشی چجوریهمن بلد نیسم
چقدر نازه سلامت باشه🧡
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.