وین اکلات الشلکین ویه الدبس
شیرخشک ببلاک نان کولیک

تصویر
۸ پاسخ

نعله علیچ🥲

هن ؟؟

شنهی های
ولا نوبا لا ماکلتهه ولا حتی سامعه ب اسمهه

اول ازهمه نوشع جان گلم 🥰دوم اینکه خوشبحالتون میتونین عربی حرف بزنین منم دلم خواست عربی حرف بزنم 😍😍

بِالعافِیَه😋

نوش جون

😋😋😋😋😋ارید

What.

سوال های مرتبط

مامان ۲توت فرنگی مامان ۲توت فرنگی ۱۳ ماهگی