۱۱ پاسخ

به نظرم به خاطر زایمانت نیس افسردگی پس از زایمانه

منم روحیه ام داغونه
بعضی شبا پای گهواره گریه میکنم

حق داری، بعد ۹ ماه سختی درد طبیعی کشیدن واقعا ظلمه.
آدم از خودش بدش میاد وقتی به طبیعی فکر میکنه

ولی من الان از خستگی بچه داری گریم میگیره 😂

منم هم تو بارداری خیلی سختی کشیدم هم موقع زایمان تا دوشب سوزن فشار بهم زدن درد طبیعی رو کشیدم آخر سرم عمل شدم موقع عمل حالم بد شد تا یک روز کامل هم پاهام حسش برنگشت تو ریکاوری بودم چون بیحسی تو بدنم زیاد مونده بود تا آخرش رو لرزش بودم تا چند روز بعدشم تکون میخوردم از شکم درد میمردمو زنده میشدم دو تا شیاف دیکلوفناک میزدم همزمان آرومم میکرد ولی گذشت همه سختی ها خداروهزارمرتبه شکر

اره عزیزم منم ۷ روزه زایمان کردم سزارین شدم داغونم از درد و همچی

من دیروز سز شدم تو بیمارستان خوب بودم دیه آمدم خونه درد هام شروع

اره عشقم منم همینجوریم
از خانواده شوهرم بیشتر از این توقع داشتم یاد اون میوفتم من با شکم پاره اومدم خونه قوم ظالمین منو احاطه کردن دلم میخواد زار بزنم🥲
شبا میشینم اونقدر بهشون فکر میکنم روانی میشم:)
بعضی وقتام یهو میبینم دارم گریه میکنم خیلی سخته بخدا
اصلا دلم نمیخواد دیگه بچه دار شم خدا همین یکیو نگه داره برام

افسردگی بعد از زایمان من تا ۳۵روز هروز باید گریه میکنم هیچ علکی بدون هیچ سببی دوست داشتم گریمه میکنم

بله من خیلی بخیه خوردم با کوچیک ترین چیز اشکم در میاد و الان بهتر شدم یکم ب خودت زمان بده هر روز ک میگذره حالت بهتر میشه

طبیعی بودی یا سزارین؟ گریه ک طبیعیه من هنوزم گاهی یهو خسته میشم گریم میگیره اینا بخاطر زایمانه

سوال های مرتبط