۹ پاسخ

منم همینجور بودم همش به یکی گیر میدادم گریه میکردم از رفتارشون حرصم میگرفت

کاملا طبیعیه. تا دو هفته همینه

منم تا یه هفته همین بودم تا یه جای خلوت گیر میاوردم گریم میگرفت 🥹🥹یا تا به بچه نگاه میکردم گریم میگرفت

منم دو هفته سه هفته اینجوری بودم

اره طبیعیه فقط سعی من یکم‌بری بیرون با ماشین یه دور بزنی که حالو هوات عوض بشه اینجوری همش خونه باشی بد تر میشی

به خاطر زایمانه لطفاااا شل نکن که نمونه روت و افسردگی بشه

طبیعیه عزیزم
تا ۱۰ روز اوضاع هی بدتر میشه
بعد ۱۰ روز هی بهتر میشه

من تا ۱۰ روز اینجوری بودم

چون هورمونای بدن سریع افت پیدا میکنن و تغییر میکنن طبیعیه عزیزم
یکم بگذره بهتر میشی 🥹

سوال های مرتبط