منم داغونم همش گریع
عزیزم همه همینیم فدات به چیزای خوب فکر کن
تنها نیستی منم اینجوری بودم وقتی مامانم از پیشم رفت هروز گریه میکردم یکم بگذره بهتر میشی
افسردگی بعد زایمانه منم گرفتم همش یه حس عذاب وجدان دارم😐
عزیزممم
این یه چیز خیلی عادیه
سعی کن تایم کم هم شده با همسرت بری بیرون دور بزنی
گلابم بخور خوبه،یا قطره گل سرخ
دلتنگ چی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.