۲ پاسخ

من نمیدونم چمه، حس مسئولیت میکنم بابت بچه گاهی حس میکنم نکنه بی عرضه باشم نکنه از زندگی عقب بیافتم اصلا نمیدونم چمه🥲

ارع خیلی حس بديه به خاطر هورمون هامون وکمخونیه

سوال های مرتبط