عزیزم شما بندری یا رفتی؟
منم خیلی شنیدم بعد زایمان به خاطر هورمون اینجوری میشن. خودتو سرزنش نکن. گریه کن خالی شی و کم کم شروع کن به معاشرت و شادی کردن
شرایط منو ببین شاید حالت بهتر شد، من روز زایمانم با بچه از تهران پا شدیم اومدیم شهرستان، تو راه شوهرم و مامانم دعوای شدیدی کردن سر اینکه من کجا بمونم ( خونه هر دو خونواده هامون شهرستانه و همسرم حکم کرد باید خونه خانواده شوهرم باشم) مامانم دیگه بجز یک شب بیمارستان پیشم نموند، دیگه ندیدمشون چون با قهر رقتن، عین بی کس و کارا با کلی دعوا خونه خونواده شوهرمم و همه اون افسردگیا و اینا رو دارم 😔 خانوادمم نمیتونن بیان دیدنم، رابطه با شوهرمم افتضاحه با این حواشی
من هنوزم همینجوریم عزیزم طبیعیه
طبیعیه عزیزم
کم کم خوب میشی
سعی کن به خودت تلقین نکنی
طبیعیه عزیزم بخاطر هورموناس یهو یه عالمه هورمون از بالاترین حد خودشون اومدن پایین.. با خودت مهربون باش اگر نیازه گریه کن و دوش بگیر آروم شی بدون که این روزا هم میگذره و اصلا بخاطر احساست و حال بدیت حس عذاب وجدان نداشته باش
وای دیقن منم همینجور بودم، اما من توشهر غریبو دورازخونواده
الانک اومدم پیش خونوادم حالم بهتره
منم دوست دارم بشینم گریه کنم همه هستن جا خلوت گیر نمیارم😆😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.