کاملا طبیعیه عزیزدلم
یواش یواش بهتر میشه سعی کن کارایی که دوست داری انجام بدی زودتر حالت اوکی میشه
هم خسته ای راه طولانی سختی در پیش داشتی ولی به خودت تلقین نکن برا بچه خوب نیست
تا دو هفته غم مادر شدن رو هممون داریم طبیعیه و به خاطر هورمون هاست.
منم همینم دقیقا 🥲
عزیزم منم روز های اول اینجوری بودم اما میگذره خیلی بهش بها نده من به خاطر بخیه ام خیلی اذیت شده بودم درست هر چی میگفت یکی میزدم زیر گریه تا یکم بهتر شد از نظر جسمی روحم هم بهتر شد
نه افسردگی نیست چون منم اونجوریم حتی وقتی یکمی ی جاییم درد میکنه بپرسن حالت خوبه چشام پر میشه گریه میکنم🥺🥺 فک کنم روحیمون خیلی حساسه
من شیرم کمه همش در مورد شیر باهام صحبت میکنن منم همش گریه میکنم که چرا شیرم انقدر کمه
منم همینجوریم..دکتر زنانم به روانپزشک ارجاع داد نرفتم🥲🥲
نه خسته ای حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.