۱۱ پاسخ

خواهر دست رو دلم نزار که دلم خونه اگه بدونی این چند روزه چند بار با شوهرم دعوا کردم دیگه حالم داره از خودم و خودش و همه چی بهم میخوره

سارا من مردم این چند روز اصلا نمیدونی چی کشیدم از دست خودم

حالا من زایمان نکردم ولی خیلی عصبی شدم به کوچک ترین چیزا گیر میدم اصلا میپرم به این و اون😠

منم اینحوریم بخدا خسته شدم همش رومخم می‌ره مادرشوهر

طبیعیه گلم درست میشه

چقدر هممون شبیه همیم همه روحو روانمان آسیب دیده اس

منم همینم حتی تو توجه خوشحالی هم یهو بغض میکنم گریه میکنم بی دلیل اما نسبت به هفته پیشم خیلی بهترم فکر میکنم با گذر زمان بهتر هم میشیم

منم دیشب که دستگاه زردی آوردم خونه کلی گریه کردم دخترم که بی‌قراری میکرد نمیموند بدتر گریم میگرفت

میگذره این روزا منم همین شکلی بودم الانم هنوز همینم ولی کمتر شده

منم چند مدتی هس ک اینطوریم دارم حرف میزنم یهو گریه میکنم

منم همین طور بودم به مرور بهتر شدم هر چند هنوزم کلافه و بی حوصله ام

سوال های مرتبط