۵ پاسخ

کرم شقاق سینه ماستلا شنیدم خیلی خوبه

بتر میشه حالا حالا تا چند ماهگیش هر موقع وازلین تمیزبزن

پماد ممادو ول کن فقط از شیر خودت بزن روش تا بمونه به مرور خوب میشه

پماد شقاق سینه هیدرودرم

کرم شقاق سینه از داروخونه بگیر بزن ب سینه هات خیلی جوابه

سوال های مرتبط