مبارک باشه ، اره برادرزاده من ۲۸ هفته با وزن ۱۱۰۰ بدنیا اومد ۲۶ روز تو دستگاه بود شد ۱۶۰۰ مرخص کردن ، البته امپول ریه زده بود، دکتر گفت تو خونه زودتر رشد میگنه ، مشکل خاصی نداره ، مثلا از نظر تشکیل چشمو ریه وقلب اینا خوب بود
الان ۵ سالشه ماشاله از همسنای خودش یه سرو گردن بلندتره ، انقدر خوشگله خدا میدونه
نگران نباش، انرژی مثبت دور بچت جمع کن ، الان علم پیشرفت کرده یه چند وقت دیگه مرخصش میکنن میاری خونه ، کیفشو میبری
عزیزم خودت خوبی حال بچت خوبه؟
صلوات فرستادم برا سلامتی جوجت🥹🥹😘
اییییییی خداااااا مبارکه الهی قدمش پر از خیر و برکت باشه براتون 🥹نگران نباش توکل کن به خدا انشالله که زود زود باهم بر می گردین خونه🥹♥️👼🏻
الهییی ایشالله زودی این روزا میگذره و میاد خونه
پسرمنم 33هفته و یکروز بدنیا اومد الانم تو دستگاهه ولی خداروشکر حالش خوبه
تواعم غصه نخور ایشالله به زودی صحیح و سالم بغلش میکنی
عزیزم چرا به این زودی زایمان کردی
نگران نباش عزیزم..توکلت ب خدا باش..این روزها هم میگذره و با شادی و سلامتی بچه ات تو بغلت میگری و خونه میری..پناه بر خدا..ما همه دعاگوییم
عزیزم توکل به خدا بچه خواهر منم ۲۹ هفته دنیا اومد دستگاه رفت بعد یه ماه الحمدلله مرخص شد
خدا صبر و توان بده انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.