۳ پاسخ

پریود شدین؟

آزمایش چرا
بیبی که منفی دیگه

اگ دوست داری حامله باشی برو
ولی اگ دوست نداری یه شربت زعفرون غلیظ بخور و بعد برو😜
شوخی کردم شاید هورمونات بهم ریخته یا کیست داری

سوال های مرتبط