۷ پاسخ

منم ۲۹ آخرین تاریخمه نمیدونم چرا درد ندارم

اینارو بمن خانم اکبری ک ماما هستن صبح گفتن

تصویر

منم 29تاریخ زایمانم موندم چه کنم خسته شدم🫠

بعضیا عزیزم بدون دردن، کیسه آبشون یه دفه پاره میشه ،من دوتا بچه هام بدون درد کیسه آبم یهویی پاره شد رفتم بیمارستان ،ولی بعضی ها هم اول درداشون میاد بعد کیسه آب پاره میشه یا خودشون تو بیمارستان کیسه آب رو با یه سوزن میزنن

منم ۲۸ فروردین دوبار معاینه شدم همون یک سانت باز شده نمیدونم چکار کنم

من 30فروردین شنبه معاینه شدم یه سانت بودم و دیگرهیچ نه دردی نه انقباضی فقط زیادکه فعالیت کنم کمردردمیکنه یه دقه بشینم خوب میشه

سزارین یاطبیعی

سوال های مرتبط