عزیزم برو بستری بیمارستان زایشگاه بستریت میکنن منم بودم بدونه درد رفتم دهانه رحمم چهارسانت بود ولی خب اخرشنتونستم طبیعی بیارم سزارین اوژانسی کردن
منم فردا ۳۸پر میشه
میرم تو ۳۹ولی دکتر گفت ۹/۱۰
عید یا واستا بعد ۱۳گفتم یعنی چی برا تو اسون 🥲من سختمه دیگه
گفتم بعد ۵عید میرم میگم ابریزش دارم حرکاتش کمه بیان بسترین کنن
من یکم درد پرویدی دارم باکمرم یکم درد میکنه تقریبن ۲روز این دردارو داری یانه
برو بستری بشو شاید اصلا دردت نگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.