فدات
مگ امپول چشه من سر دخترم ۴۱ هفته درد نگرفت بچه اول بود با امپول فشار طود درد گرفت شب نشد زایدم بعد تو طبیعی هر ثانیه معاینه میکنن دست میزارن تا نصف ک بچه بگیرن ک خفه نشه یبار کیسش میترکونن رفتی بزای قرار نیس شیک زایمان کنی درداش داره😂😂😂
رابطه بدونه جلوگیری داشته باش شیاف گل مغربی استفاده کن آب داغ هم خوبه حموم برو ورزش پیاده روی پله اینا خوبن
بگو آمپول فشار بهت نزنه شیاف بزاره
هیچی دکتر خودش میگه برو بستری بشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.