۹ پاسخ

آره پسر همون روز که زدیم خیلی گریه میکرد با شوهرم تو ماشین همش دورش می‌دادیم اما روز بعدش دیگه خوب بود

تب نکردا ولی درد داشت اذیت شد

وای آره خیلی بچم گریه کرد بعدش که پاش درد میکرد . ۱ هفته هم اعتصاب شیر کرد تازه تازه داره یه کم شیر میخوره

اره سخت بود

ن خوب بود

من ۴ماهگی پدرم در اومد ، هنوزم بعد ۳روز بدخلقیاش هست

واسه من فقط سه ساعت اول اذیت کرد پاراکیدسرساعت بده اوکیه

وزن نی نی شما تو دوماهگی چند بود

برا من دو روز دیگس ولی بچم سرما خورده

سوال های مرتبط