سودو کرم خوبه بگیرم؟ اصل و فیکش از کجا تشخیص بدم؟

۶ پاسخ

نیاز نیست سودو کرم بگیری کرمای خوب و قیمت مناسب خیلی زیاده مثل سیوند کاندولا یا ثمین . بچه ها تا کوچیکن پاشون نمیسوزه من اولین بار دخترم یک سالش بود اسهال استفراغ شدید گرفت اون موقع پاش سوخت و پماد ریکاو از داروخونه گرفتم ۴۰ تومن تا زدم بعد ۵ ساعت ۸۰ درصد سوختگی برطرف شد . برا همین میگم برای مراقبت و پیشگیری هموون کرمای ایرانی که ترکیبات گیاهی دارن بهتره

کرم معمولی هم جواب میده

اره شنیدم خیلی خوبه من دیروز از جای معتبر ک میشناختم خریدم۶۹۰

دوستم میگفت عالیه حتما بگیرم

سودو کرم برای سوختگیای شدیده کرم مخصوص سوختگی معمولی بخر بعد اگه خدای ناکرده بچه خیلی سوخت سودو بخر من کرم سوختگی و روزانه مارک بی بی فرست خریدم

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کارن👶🏻🩵 مامان کارن👶🏻🩵 ۷ ماهگی