نیاز نیست سودو کرم بگیری کرمای خوب و قیمت مناسب خیلی زیاده مثل سیوند کاندولا یا ثمین . بچه ها تا کوچیکن پاشون نمیسوزه من اولین بار دخترم یک سالش بود اسهال استفراغ شدید گرفت اون موقع پاش سوخت و پماد ریکاو از داروخونه گرفتم ۴۰ تومن تا زدم بعد ۵ ساعت ۸۰ درصد سوختگی برطرف شد . برا همین میگم برای مراقبت و پیشگیری هموون کرمای ایرانی که ترکیبات گیاهی دارن بهتره
کرم معمولی هم جواب میده
اره شنیدم خیلی خوبه من دیروز از جای معتبر ک میشناختم خریدم۶۹۰
دوستم میگفت عالیه حتما بگیرم
سودو کرم برای سوختگیای شدیده کرم مخصوص سوختگی معمولی بخر بعد اگه خدای ناکرده بچه خیلی سوخت سودو بخر من کرم سوختگی و روزانه مارک بی بی فرست خریدم
اره خیلی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.