کامل بشور و ناخوناشو دربیار.بریز توی قابلمه اب بریز یه ۱۰دقیقه بجوشه و ابشو بریز بره.دوباره اب بریز و یه دونه میاز و چندتا حبه سیر و برگ بو وچوب دارچین بنداز بذار حداقل ۵تا۶ساعت اروم اروم بپزه.من وقتی پخت و آبش غلیظ شد استخوانهاشو درمیارم و چو ب دارچین و پیاز و سیر وبرگ بو رودرمیارم و بعد ابشو با اون پوستوگوشت و غضروفشو باهم میکس میکنم و ومیذارم فریزر هروقت سوپ میذارم یه کم میریزم توی سوپ.
منم مثل مامان آرنیک درست کردم خیلی خوب بوود
عزیزم سوپ چجوری درست میکنی. همه مواد سوپ بجز سینه بجای سینه پای مرغ بزار. هم مقوی هم اونجوری مزش خوبه
وقتی پخته میشه پسر من خوشش میاد که همینطوری بخوره..
عصاره درس کن بزار فریزر خیلی مقویه
قشنگ ناخناشو بگیر تمیز بشور... بزار تو قابلمه آب بریز قل که زد آباشو خالی کن بیرون دوباره اب بریز با پیاز و کلی ادویه قشنگ بزار بپزه
اول باید پاکش کنی
خیلی مقویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.