خانوما ختنه به روش حلقه مراقبتش چه طوریه؟

۲ پاسخ

به من گفت تتراسایکلین بزنم بعد افتادن حلقه هم با وازلین چرب کنم تو یه هفته حلقه افتاد موقع عوض کردن هم دستامو میشورم تند تند عوضش میکنم دیروز حلقه افتاد از امروز وازلین میزنم البته سه روز اولم گاز استریل میذاشتم روش

من ۱۰روز پیش ختنه کردم فقط یک بار در روز با شامپو بچه میشورم و ضدعفونی میکنم دوبار در روز چرب و پماد میزدم
معمولا دکتر خودش میگه چی کار کنید

سوال های مرتبط

مامان نویان وکایان🩵 مامان نویان وکایان🩵 ۱۲ ماهگی