طبق مطالبی ک خوندم میگم : بعضی ها تنبلی رو سونو نشون میده اما ازمایش نه ..بعضی ها سونو اوکی هستند اما ازمایش تنبلی رو نشون میده ..این دو مدل تنبلی خفیف دارند بهشون میگن pco …اگر هم سونو و هم ازمایش تنبلی رو نشون داد ، یعنی تنبلی شدید ، سندروم پلی کیستیک pcos
زده شواهدی از pco نیست یعنی تنبلی نداری .پس چرا ۲۷ روز تاخیر
برو نشون دکتر بده
تنبلی داری
27روزه تخیری دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.