کالامین پمادش بهتره یا لوسیونش‌؟

نوزاد کودک بارداری

۲ پاسخ

پمادش خیلی خوبه

لوسیونشو نمیدونم ولی پمادشو استفاده کردم واسه خارش دونه دخترم خیلی خوب بود

سوال های مرتبط