یلدا توی میرزایی ۴۰ هم قیمتش نصف قیمت جاهای دیگس هم کیفیتش عالی
اگه قاسم آبادی میرداماد
سلام لوپ کارو دارین یافروختین
نیشکرررر
داریوش بلوار معلم ( میدون جلال ال احمد )
من از تو ایتا سفارش میدم خیای کیک هاش خوبه خیای عالین من امتحان کردم تازه تازه ست خانوم خوبین
اگه ب سیدی نزدیکی
قنادی همیشه سبز کیکاشون هم خوشمزن هم خوش قیمتن
داخل کانالش رفتم خیلی کیکاش تمیز وخوشگل درست کرده انشالله تولد پسرم میخام بدم درست کنه برام
من ی خانم دارم لیست دوستام کیک درست میکنه
یزدی ها رضاشهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.