۱۰ پاسخ

یلدا توی میرزایی ۴۰ هم قیمتش نصف قیمت جاهای دیگس هم کیفیتش عالی

اگه قاسم آبادی میرداماد

سلام لوپ کارو دارین یافروختین

نیشکرررر

داریوش بلوار معلم ( میدون جلال ال احمد )

من از تو ایتا سفارش میدم خیای کیک هاش خوبه خیای عالین من امتحان کردم تازه تازه ست خانوم خوبین

اگه ب سیدی نزدیکی
قنادی همیشه سبز کیکاشون هم خوشمزن هم خوش قیمتن

داخل کانالش رفتم خیلی کیکاش تمیز وخوشگل درست کرده انشالله تولد پسرم میخام بدم درست کنه برام

من ی خانم دارم لیست دوستام کیک درست میکنه

یزدی ها رضاشهر

سوال های مرتبط