۴ پاسخ

اد و کولیک نمیخواد

من‌ک داخل یخچال نذاشتم🫥

من ک نمیزارم

بعد باز شدن تو یخچال بزار.معمولا رو خودشون نوشته.

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان آیسلم و علیسانم🧿 مامان آیسلم و علیسانم🧿 ۵ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۱۵ ماهگی