۱۲ پاسخ

همون شنبه بهتره

به نظرمن ۲۶اردیبهشت بهتره

منم با شمام تاريخ اخرين پريوديم٣٠مرداد
امروز بهم گفت سزارين ميفته٢٤ام ولي براي ١٣ارديبهشت هم وقت دادك برم اون موقع نامه بده

منم دلم می خواد ۲اوردیبهشت دنبابیاد

شنبه بری بهتره عزیزم

بنظرم شنبه بهتره بری

نامه سزارین داد بهتون ب این زودی عزیزم؟

شنبه انجام بدی بهتره تا ترخیصت بیفته یکشنبه بدون دردسر انجام بدی نینی هم دو. روز بیشتر تو. شکمت بمونه بهتره

برامن طبیعی تا اون وقت وقت داده

همون ۲۴اردیبهشت خوبه ببا تموم بشه بره راحت شی😍

تاریخ پریودت کی بوده ؟با منی

سزارین؟

سوال های مرتبط