حقیقتا از اینک ۱۷روز مونده ب تاریخ سژارینم و قبل شما قراره راحت شم خیلی خوشحال شدم اصلا تاپیکت بهم انرژی داد دستت دذدنکنه
منم الان ۳۶ هفته ام بهم گفته ۳۹ هفته عمل میکنم دیر نیست واسه سزارین؟
به من 36ذاد
من که امروز ۳۶ هفته و ۵ روزم دارم میرم نامه سزارین رو بگیرم
به من ۳۶ هفته نامه سزارینمو داد
من سه شنبه نوبت دکتر بهم گفت این سری اومدی بهت نامه میدم،انشاالله به تو هم نامه میدن عزیزم
ای خدا من چی بگم احساس میکنم که زمان ایستاده کاش زودتر بگذره برسم ماه نهم
میگه برو دوهفته دیگ بیا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.