۸ پاسخ

وای سوال منم هست آرام من با ببلاک خوب وزن نگرفت

گیگوزز

من گیگوزمیدم راضیم بااینک دخترم خیلی ریزه میره بودالان وزنش خوبه

اپتاميل

من از اول نان دادم.خییلی نزدیک به شیرمادر هست و هضم راحتی داره

آپتامیل

نان میدم . بهداشت هم میبرم میگن وزنش خوبه و نرمال

شنیدم نان

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا ۱۱ ماهگی