۸ پاسخ

برای من برای ۲۴ هفته نوشته که انجام بدم
البته تست قندِ و تست گلوکز ننوشته
فقط قند دو مرحله ای
دکترم گفت من تست گلوکز نمینویسم

برایِ منم ننوشت
شاید لازم ندونسته خیلیا تست گلوکز انجام نمیدن
چیزِ نگران کننده ای نیست

زوده برات خب هفته 26 افتادی 27 برو

من ۱۰ هفته بودم دادم قندم لب مرز بود روزی یک عدد متفورمین میخورم دیگه هم آزمایش گلوکز را ندادم

24تا28

بین هفته های۲۴تا۲۸باید انجام بشه

بعضی دکترا زیاد آزمایش مینویسن از ۲۴ تا ۲۸ هفته انجام میدن

برا من هفته ٢٧نوشت

سوال های مرتبط

مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ مامان اسرا فِنچَک🐣✨️ ۸ ماهگی