۲۰ پاسخ

چقد با شعور افرین👏✌✌✌✅

فهم و شعور درجه یک
هم خودت هم مهمونت کیف کردم

هردوش خوبه اون سیلیکونی بیشتر براوقتی بچه داره دندون درمیارع خوبع که همه جای پستونک رومیتونن کنه دهنش چون لثه هاش درددارع

من از مال خودت خریده بودم پسرم نتونست بخوره رفتم از همون ک مهمونتون خریدع گرفتم انگار چون پشتش بازا هوا میرفت جم میشد تو‌دهنش

دمت گرم که انقد مهربون بودی خدا خیرت بده 🥹🌱🦋

سلام اجی ۰ تا ۶ بخر

عزیزم چقد مهربونی 🥹❤️🫂

اینو نگه دار خودت صفر بخر حتما گیرنیاورده اینم خوبه من به بچم میدم خوبه

خوب چیزی خریده که این مارک خوبه من برای خواهر شوهرم خریده بودم ولی تویه پستونک بی بی لند ارتودنسی مثل قبلی بخر

دختر من اصلا سایز کوچیک‌ نگرفت از اول شش تا هیجده رو گرفت نگه داره فوقش نگیره بعد شش ماه میدی دیگه
آفرین به شعور جفتتون🩵

احسنت به هردوتاتون چ باشعور و فهمیده ایین😍😍😍😍
من رفتم واسه خرید بعد یه دونه پستونک ۶-۱۸ماه گرفتم
بعد چن روز پیش سایز صفرشو گرفتم

پستونک اورتودنسی بهتر نیست بخریم؟

چقدشمامهربونی و چقد خانمه باشعور بوده

وایسا دنیا بیاد میخری

همین که عقلش رسیده رفته گرفته خوبه
توام ندادی که پسش بگیری دلت نیومده گناه داشته بچه
اونو بردار برای موقعش یکی دیگه بگیر

چ مهربون🤭

چقدر خانومه بافهم و شعور بوده .اینو نگه دار یه صفر تا شش ماه برا بچت بگیر

جفتش یک مارکه فرق انچنانی نداره
پستونکو خودت چند خریده بودی؟!
اونی که مهمونتون خریده 200 یا 200و خورده ای قیمتشه

این ۶تا۱۸ماه واس بعد ۶ماهگی اینو قایم کن یه سایز 0بخر

وااا چه خسیس 😂😂😂 حداقل یکی شبیه میخرید

سوال های مرتبط

مامان یه گل پسر 👶 مامان یه گل پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری