واس بابام یه حمد میخونی اتاق عمله😭
من چیکوشو داشتم دو سال پیش گرفت ۱۶۰۰ الان ۶ تومنه فکر کنم
من چپیو خیلی وقته دارم ولی هیچ وقت استفاده ش نکردم نمیدونم خوبه یا بده، از هر کی پرسیدم بیشترشون از چپیه داشتن منم مدل دیگه ای نگرفتم فعلا 😕
من سمت چپی گرفتم
من میخاستم بگیرم خیلی پرس و جو کردم میگن اینا دمای بیرونی و بدنی و میگن اون تب سنجا ک میزاری زیر بغل بیشتر نشون میده چون داخل بدن و نشون مبده منم پشیمون شدم
من از چپی دارم
من سمت راستی ی ماه پیش گرفتم ۱۳۰۰ فروشنده ک خیلی تعریف میکرد
من چپی رو گرفتم خوبه
من از چندتا دکتر پرسیدم همه گفتن اُمرُن omron خیلی دقیقه و الان ۳سال دارم خیلی خوبه و راضیم ۵سال گارانتی داره
باز فشارسنج میخواستم بخرم دکترم گفت فقط omron
و خیلی راضیم
من سر بچه اولم از چپی گرفتم کلا سه بار ازش استفاده نکردم خراب شد قاط زد
چند هفته پیش دراوردم دیدم درست شده
ریسکش بالاس ک لنگت بزاره
هفت هشت تا عوض کردم ولی الان دوساله ازاین دیجیتالی ها سرش سیلیکونیه ازاونادارم دقیق وعالیه
سمت چپی خوبه من تعریفشو شنیدم و همونو میخوام بگیرم
من از سمت چپی خریدم ۶۰۰خورده ای دمای خونه روهمنشون میده
من از چند نفر پرسیدم سمت چپی رو پیشنهاد کردن گفتن خیلی خوبه .همونو گرفتم
من از چپی گرفتم طبق توضیحات فروشنده خیلی خوبه تا نی نی بیاد استفاده کنم
منم از چپی گرفتم سیسمونی فروشه گفت از همش بهتره
من از سمت چپیه گرفتم برا نی نی هنکز استفاده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.