۳ پاسخ

منم اینجوریم خیلی شدید اذیتم الان ۳۷ هفته ام کاش زودتر تموم شه

معاینه لگن شدی اصلا؟ احتمالا دهانه رحمت بازه، منم همینجوری بودم جوری دل و واژنم تیکر میکیشد ک ضعف میکردم دوسانت دهانه رحمم باز شده از 36هفته

زایمان طبیعی هستی؟

سوال های مرتبط