دخترمنم ۹/۶۰۰ قدش ۷۶ ولی بهداشت گفت نرماله
دخترمنم کمه وزنش پیرشدم
خوبه عزیزم پسر منم همینه ولی قدش کمه
پسر منم دق میده تا وزن بگیره وزن تولدشم البته کم بود منم همش غصه وزنش خوردم بچه داری سخت گذشت الان دوماهه اشتهاآور میخوره بهتر شده خداروشکر
پسرمنم دقیق مثل پسرشماست وزن تولد سه کیلو
شما وزن تولدش ؟
نه خوبه گلم🥰
پسر من دیروز شد ۱ ساله
امروز رفت واکسن خورد گفت وزنش ۱۳ و نیم
اضافه وزنم داره من حس میکنم لاغره😶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.