احتمال داره ولی زوده
احتمال داره ولی تا ۸ هفته هم فرصت تشکیل داره
سلام عزیزم برای من الحمدالله ۶ هفته و دو روز تشکیل شده بود
بنظرم نرو سونو چون استرس میگیری صبر کن ۷ هفته ات هم کامل بشه بعد برو
من قبلی ۶ هفته و ۳ روز تشکیل بود
دوستان گلم لطفا بگید بعد از نمونه برداری از رحم، چ حجم و تا چند روز آدم خونریزی میشه؟
عزیزم نرو سری ی درصد اگ دیرتر تشکیل بشع کلی میخوای استرس اینا بکشی ی دوهفته دیگم صبر کن
من 5 هفته 4روز تشکیل شده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.