عزیزم اینا طبیعیه وهیچوقت بزور مشتشونو باز نکنید باعث میشه رفلاکسشون شدید بشه
عزیزم رشد طبیعی بدنش هست
اشکالی نداره
ولی نشانه اذیت شدن نوزاد،سردش شدن هست
یسری عکسشو گرفته بودم پیدا کنم میفرستم که هر حرکت دست نشانه چی هست
چ چیزا طبیعیه
پسر منم همینه
برای منم همینه
دختر منم همینه الان داره میشه سه ماهش اما مشتش اصلا باز نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.