نامه واسه سزارین توی بیمارستان دولتی؟
من بیمارستان خصوصی زنگ زدم گفت سزارین اختیاری انجام میدیم
واس نامع هم پول میگیرن ک بدن🤔
دکتر من اسفند برا سزارین اجباری ۱۵ گرفت
من شکم اولم بهم گفته ۳۰
حتی اگه بچه بریچ باشه بازم باید متخصص نامه بده بریم بیمارستان دولتی ؟
بیشتر از ۱۵ که نمیگرن میگرن به نظرتون گفت ۸ اردیبهشت بیا فکر هاتو بکن سزارین میخای یا طبیعی
من ۲۰ دادم
من اولم
ب من گفت ۱۰
به من گفت۱۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.