۱۰ پاسخ

نامه واسه سزارین توی بیمارستان دولتی؟
من بیمارستان خصوصی زنگ زدم گفت سزارین اختیاری انجام میدیم

واس نامع هم پول میگیرن ک بدن🤔

دکتر من اسفند برا سزارین اجباری ۱۵ گرفت

من شکم اولم بهم گفته ۳۰

حتی اگه بچه بریچ باشه بازم باید متخصص نامه بده بریم بیمارستان دولتی ؟

بیشتر از ۱۵ که نمیگرن میگرن به نظرتون گفت ۸ اردیبهشت بیا فکر هاتو بکن سزارین میخای یا طبیعی

من ۲۰ دادم

من اولم

ب من گفت ۱۰

به من گفت۱۵

سوال های مرتبط