۸ پاسخ

منممم😣😣

والله منم همش درد دارم بیکینیم درد می‌کنه همشم عفونت دارم انواع چرک خشک کن هم خوردم انگار نه انگار

من هم اثر بخیه ها درد میکنه و کمر دردم😓

کمرتو سفت ببند باچادر،سردی نخور

مگه هنوز درد داری؟ منم ۴۴ روزه ولی دیگه دردی ندارم فقط عفونت دارم نمیدونم چرا با این همه دارو خوب نمیشه

چه دردی؟
من فقط گاهی لگنم درد میگیره طبیعی زایمان کردم

من پنجاه روززایمان کردم هنوز درددارم

طبیعی بودی یا سز؟

سوال های مرتبط